Het lijkt erop dat dit een controversieel onderwerp is. Persoonlijk ben ik er helemaal voor.
Daar ben ik het mee eens. Ik waardeer de vrouwelijke vorm net zo veel als elke andere heteroseksuele vrouw, maar is de helft van het plezier van het krijgen van een cadeau niet het uitpakken ervan?Iedereen op de campus draagt ze. Eerlijk gezegd, geen grote fan. Zeker, er zitten een paar fantastische konten tussen, maar moeten we het echt allemaal in ons gezicht hebben? Vooral omdat 90% ervan lang niet zo goed is. Helemaal oké met leggings, maar heb dan tenminste een lang shirt of trui, of zelfs een korte rok, om de lijn een beetje te vervagen, anders kun je net zo goed naakt gaan en jezelf spuiten voor wat je ons laat zien. Misschien ben ik ouderwets, maar ik vind het wel leuk om wat meer aan de verbeelding over te laten... je weet wel?
Ik zou mijn ziel verkopen...Ik vind het geweldig om jonge meisjes en dames dit te zien dragen (maar geen dikke chickz), maar als mijn vriendin zo naar buiten gaat, zou ik waarschijnlijk haar benen breken...
![]()
P.S.: Trouwens, dit is Cassie Sumner (EXCLUSIEF: Cassie Sumner die traint in het park (ALLEEN VS EN OZ) | Flickr - Foto delen!)
Gewoon heel ruimdenkend als het om schoonheid gaat. Eerlijk gezegd, ik voel me meer aangetrokken tot vrouwen met, laten we zeggen, "substantie" dan tot de anorectische twijgjes waarvan sommige meisjes denken dat ze moeten zijn om mooi te zijn.so you like the fattys eh?
Het spijt me, maar IMHO is dit geen anorexische tak... Ze is een goddelijke godin en ik zou elke dag in haar armen (of benen) sterven!
Ik denk dat deze thread al behoorlijk plakkerig is.This thread is full of WIN! I vote it should be a sticky, now whos with me?![]()