Saab Link Forums banner
54K views 348 replies 71 participants last post by  grkguy89  
#1 ·
Het lijkt erop dat dit een controversieel onderwerp is. Persoonlijk ben ik er helemaal voor.

#4 ·
Het meisje met wie ik ben draagt ze de hele tijd en de hare lijken echt op een broek. Ik ben er helemaal voor, gemakkelijk uit te trekken en ze laten haar kont er erg mooi uitzien.

#12 ·
Iedereen op de campus draagt ze. Eerlijk gezegd, geen grote fan. Zeker, er zitten een paar fantastische konten tussen, maar moeten we het echt allemaal in ons gezicht hebben? Vooral omdat 90% ervan lang niet zo goed is. Helemaal oké met leggings, maar draag dan tenminste een lang shirt of trui, of zelfs een korte rok, om de lijn een beetje te vervagen, anders kun je net zo goed naakt gaan en jezelf spuiten voor wat je ons laat zien. Misschien ben ik ouderwets, maar ik vind het wel fijn om een beetje meer aan de verbeelding over te laten... weet je?

#13 ·
Iedereen op de campus draagt ze. Eerlijk gezegd, geen grote fan. Zeker, er zitten een paar fantastische konten tussen, maar moeten we het echt allemaal in ons gezicht hebben? Vooral omdat 90% ervan lang niet zo goed is. Helemaal oké met leggings, maar heb dan tenminste een lang shirt of trui, of zelfs een korte rok, om de lijn een beetje te vervagen, anders kun je net zo goed naakt gaan en jezelf spuiten voor wat je ons laat zien. Misschien ben ik ouderwets, maar ik vind het wel leuk om wat meer aan de verbeelding over te laten... je weet wel?
Daar ben ik het mee eens. Ik waardeer de vrouwelijke vorm net zo veel als elke andere heteroseksuele vrouw, maar is de helft van het plezier van het krijgen van een cadeau niet het uitpakken ervan?

#26 ·
#24 ·
...yogabroeken zijn IMO een beetje anders. Ze worden niet helemaal doorschijnend als ze uitrekken. Ze zijn tenminste bedoeld als broek, terwijl leggings eigenlijk gewoon zware panty's waren. En hoe zit het met "Jeggings", de super strakke, super rekbare denim leggings, die er gewoon uitzien als super skinny jeans? Persoonlijk vind ik ze wel leuk, zelfs bij grotere meisjes kunnen ze een mooie toon toevoegen die je normaal gesproken misschien niet opmerkt.

#34 ·
so you like the fattys eh?
Gewoon heel ruimdenkend als het om schoonheid gaat. Eerlijk gezegd, ik voel me meer aangetrokken tot vrouwen met, laten we zeggen, "substantie" dan tot de anorectische twijgjes waarvan sommige meisjes denken dat ze moeten zijn om mooi te zijn.

#32 · (Edited)
STOP ERMEE VOORDAT HET UIT DE HAND LOOPT!

Alle pikante foto's ter wereld zullen de netvliesverbranding niet uitwissen die wordt veroorzaakt door een Walmart-winkelende chubber die denkt dat het een goed idee is om ze in het openbaar te dragen - wat we waarschijnlijker zullen zien.

Tentoonstelling A: De populariteit van laag uitgesneden broeken onder de co-ed freshman-15 menigte: